Preskočite na glavni sadržaj

Politika kvalitete, okoliša i informacijske sigurnosti integriranog sustava upravljanja

HRVATSKI OPERATOR TRŽIŠTA ENERGIJE d.o.o. planira proizvodnju i trguje električnom energijom iz obnovljivih izvora, organizira tržište električne energije i tržište plina kao javnu uslugu, vodi sustav poticanja proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije i visokoučinkovite kogeneracije te vodi Registar jamstava podrijetla električne energije, osobito vodeći računa o kvaliteti usluga i zadovoljstvu korisnika, održivom razvoju te društvenoj odgovornosti i zadaćama koje ima kao trgovačko društvo od strateškog interesa za Republiku Hrvatsku.

Sustav upravljanja kvalitetom, okolišem i informacijskom sigurnosti je izrazito značajan za poslovanje društva a odgovornost za realizaciju i nadogradnju tog sustava leži na svim djelatnicima društva.

Ključna opredjeljenja naše politike kvalitete, okoliša i informacijske sigurnosti su:
•    Dosljedno provođenje uvedenog sustava upravljanja kvalitetom, okolišem i informacijskom sigurnosti u poslovanju društva čime se omogućava ostvarivanje, praćenje i analiza svih ciljeva društva.
•    Kontinuirano poboljšavanje sposobnosti društva, kako bi se podigla razina sustava upravljanja kvalitetom, okolišem i informacijskom sigurnosti.
•    Brzo prilagođavanje tržišnim promjenama i specifičnostima usluga, temeljenih na znanju i iskustvu, koji u cijelosti ispunjavaju nove zahtjeve kupaca i zakonsku regulativu.
•    Sustavno povećavanje odgovornosti i podizanje svijesti svih djelatnika društva oko odgovornosti za održavanjem i nadogradnjom integriranog sustava upravljanja te dodatnim školovanjem, usavršavanjem i motiviranjem postići praćenje novih tehnologija i zakonodavnog okvira kao i visoki nivo zadovoljstva djelatnika.
•    Održavanje i kontinuirano poboljšavanje kvalitete usluga na osnovi tržišnih podataka i njihove analize u sklopu sustava upravljanja kvalitetom i okolišem.
•    Društveno odgovorno ponašanje koje uzima u obzir vanjske i unutarnje čimbenike konteksta poslovanja, a temelji se na ekonomskoj, društvenoj i okolišnoj održivosti a ogleda se kroz: integrirani sustav upravljanja, sustav unutarnjih kontrola, upravljanje rizicima, etičnost, profesionalan odnos prema zaposlenicima uključujući i zaštitu osobnih podataka, zaštitu okoliša, odnos prema društvenoj zajednici te sigurnost i zaštitu pri obradi informacija.
•    Održavanje strateške povezanosti s kupcima i ostalim zainteresiranim stranama čime ostvarujemo jednostavnije i sigurnije poslovanje, a usluge slijede svjetske razvojne trendove.
•    Stalna briga o racionalnom korištenju energije.
•    Utjecaj na okoliš koji se svodi na najmanju moguću mjeru s obzirom na opseg i narav uslužnih i drugih procesa.
•    Procese, iz kojih proizlazi utjecaj na okoliš, imati pod stalnim nadzorom stručnih djelatnika.
•    Utjecaj na okoliš će se neprestano pokušavati umanjiti putem primjene novih tehnologija i postupaka te postavljanje mjerljivih općih i pojedinačnih ciljeva.
•    Ostvarenje kontinuirane zaštite povjerljivih informacija, bez obzira na oblik.
•    Kontinuirano praćenje relevantnih faktora informacijske sigurnosti i podizanje nivoa sukladno najboljoj praksi i potrebama.
•    Zadovoljenje svih zakonskih i drugih ugovornih akata koji se odnose na poslovanje društva, informacijsku sigurnost i utjecaj na okoliš te Kodeks korporativnog upravljanja trgovačkim društvima u kojima Republika Hrvatska ima dionice ili udjele.

  

Ova internetska stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete podesiti u svojem internetskom pregledniku. Više o kolačićima pročitajte ovdje. Klikom za nastavak korištenja ove stranice ili klikom na gumb „Slažem se“ pristajete na naše korištenje kolačića.

Slažem se Ne slažem se
Vrh